اخبار کهک

تجلیل از مقام شهید دارابی

*با برگزاری مراسمی از سوی شهرداری کهک :از مقام شهید دارابی تجلیل بعمل آمد

آتش‌نشانان از قشر زحمتکش و دلسوز در جامعه به شمار می آیند و زحمات طاقت فرسا و مهم آنها همواره در مقابل دید و نگاه همگان از مقامات مسئول تا اقشار مختلف قرار دارد و میبایست این قشردر تکریم و تجلیل در اولویت امر و‌کار قرارگیرند.
در مدیریت شهرداری و شورای اسلامی کهک نیز این امر مهم در سنوات اخیر به خوبی به مرحله عمل و اجرا درآمده و از زحمات دلسوزانه آنها به خوبی تکریم شده است.
دارابی از آتش‌نشانان زحمتکش که در راه خدمت به مردم و جامعه در این شغل مقدس به شهادت رسید ، نام و یاد و زحمات او با برگزاری مراسمی در مقابل ساختمان شهرداری کهک واز سوی مدیریت شهرداری گرامی داشته شد .
به گزارش خبرنگار ما دراین مراسم که در روز چهارشنبه دهم اسفندماه برگزار شد، فرماندار کهک، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان و دیگر مقامات مسئول در کهک حضور داشتند پس از برگزاری مراحل مقدماتی این آیین تکریم و تجلیل از مقام شامخ این شهید، مهندس رضا شکاری شهردار کهک طی سخنانی با تقدیر و تجلیل از فعالیت ها و اقدامات در خور توجه و ماندگار آتش نشانان در جامعه و به ویژه در منطقه کهک،کار آتش نشانی و فعالیت در این شغل مهم را یک ارزش و عملی ایثارگونه دانست و بر حمایت و تکریم زحمات این جماعت تاکید کرد.


وی با اعلام تسلیت و همدردی جامعه کهک با خانواده شهید رضا دارابی و تمام شهدای آتش نشان که جان خویش را سپری برا آرامی و نجات مردم در برابر حوادث مختلف قرارداده‌اند اظهارداشت: باتوجه به ایه 154 سوره بقره که میفرماید: آنها که در راه خدا کشته میشوند ، مرده نگویید بلکه آن شهدا زنده هستند شهدا که جان پاک خود را فدای میهن و مردم میکنند هرگز از بین ما نرفته اند بلکه به جایگاه والا مقام خویش رسیده اند و یاد و برکتشان در زندگی ما همیشه جاری بوده و احساس می شود.
مهندس شکاری افزود: شغل آتش نشانی بسیار شریف و ارزشمند است و ایثار و از خود گذشتگی در میان آنان همواره یک اولویت و هدف اول بشمار می آید و قطعا وجود روحیه ایثار و ایثارگری از ضروریات مورد نیاز جامعه است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهک در پایان این مراسم دانش آموزان مدرسه فاطمیه شهر کهک با تقدیم گل از آتش نشانان تقدیر کردند و آتش نشانان شهرداری کهک گل ها را به روح پاک آتش نشان شهید رضا دارابی که در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار تهران به شهادت رسید تقدیم و ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *