اخبار کهک

اطلاعیه در خصوص پیاده راه ورودی شهر

ضمن عرض سلام خدمت تمامی شهروندان گرامی،
با عنایت به حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در مساجد و تکایا در زمان عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با سوالاتی از طرف برخی همشهریان گرامی در خصوص پروژه پیاده راه ورودی شهر مواجه شدیم که ضمن تشکر از مشارکت و دغدغه این بزرگواران، موارد زیر جهت استحضار و شفافیت موضوع، تقدیم حضور می گردد:
  1. پروژه پیاده راه ورودی شهر شامل پیاده رو سازی، روشنایی، لوله کشی آب قطره ای و باغچه سازی در دو طرف معبر ورودی شهر می باشد (نه یک طرف معبر).
  2. پیاده راه ضلع شرقی معبر (مقابل اداره هواشناسی)، فاقد هرگونه معارض و زیرساخت های شهری بوده و در برنامه زمان بندی و با هدف کاهش زمان اجرا، با اولویت بالا انجام پذیرفته است.
  3. پیاده راه ضلع غربی معبر، با عوارضی همچون دیوارهای پروژه های در حال اجرا، زیرساخت های مخابرات و غیره می باشد که بصورت همزمان نسبت به هماهنگی با ادارات مربوطه انجام شده است.
  4. همانطور که قبلا نیز در گروههای معتبر و رسمی اطلاع رسانی شده است، اقدامات لازم برای تجهیز ضلع غربی انجام شده است و طبق برنامه ریزی، شروع پروژه در روزهای بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی، می باشد.
در انتها تاکید می گردد، ضلغ غربی و شرقی معبر، هر دو در قالب یک پروژه هستند و بصورت همزمان و بدون تعطیلی و با زمان بندی مناسب در حال اجرا می باشد. همچنین جهت ارتباط با مجموعه مدیران شهری و اطلاع دقیق از برنامه ها، سامانه www.kahak.ir یا شماره تلفن 137 آماده ارایه خدمات و پاسخگویی بصورت 24 ساعته می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *